piątek, 15 czerwca 2012

sunny NY

Nauka, spanie, jedzenie, spanie, nauka... egzaminy! Tak wygląda każdy mój dzień, wszystko na ostatnią chwilę, ale za to czuje, że żyje, nawet jak nie ma we mnie życia, bo jestem tak zmęczona.
Outfit, który widzicie, bardzo kojarzy mi się ze słonecznym NY :) Jaskrawy kolor, wysokie platformy, złoto i jeszcze futro. Można więcej? 

A tak wspominając, to był dzień w którym moi znajomi zrobili mi urodziny-niespodziankę. Gdybyście widzieli szok na mojej twarzy, gdy otworzyłam drzwi do mieszkania! 










shorts- sh
top- topshop
bag- RI
Jeffrey Campbell Foxy
necklace- carry
sunglasses- c&a

5 komentarzy:

  1. przepięknie wszystko ze sobą gra!!! uwielbiam te buty! ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie wyglądasz :)) a odpowiadajac na Twoje pytanie: tak, jestem z Krakowa :))

    OdpowiedzUsuń
  3. zestaw prezentuje sie na prawdę cudownie, szorty + bluzka wygodnhy aczkolwiek elegancki zestaw. super.

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham takie kolory, zwłaszcza ostatnio - szorty cudowne, cała stylizacja świetna :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń