niedziela, 21 października 2012

Under smile

Troszkę w klimacie dziewczyny kowboja, chodz tymczasowo samotnej.
Jednak może poruszę temat kapelusza. Uważam, że jest to świetny dodatek na jesień, jednak sama nie noszę go często. Mam ich dużo, ale brak mi nadal tego idealnego. Ten dostałam od kolezanki, kolor nie codzienny, ale uroczy. 
Nosicie kapelusze? 
Fakt faktem mając kapelusz na głowie zawsze zwrócimy na siebie uwagę, w autobusie przy tłumie ludzi nawet jest to niekomfortowe. Za to nie trzeba nosić parasola, a te z większym rondem dodają dziewczęcości. Jestem zdecydowanie na tak !

Ps: pierwszy raz prezentuję swoje nowe JC Rumble boots, pewnie nie uwierzycie ale Lity i tak są wygodniejsze.







 

Topshop hat, vest, sweater- sh, JC Rumble boots via solestruck

5 komentarzy:

  1. od niedawna strasznie podobaja mi sie takie kapelusze,ale jakoś nie mogę dla siebie nic sensownego znaleźć. Twój ma piękny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w h&m widziałam bardzo podobne, ale bordo, też były piękne :) pozdrawiam

      Usuń
  2. thanks :)
    going to visit your blog

    OdpowiedzUsuń
  3. może i dziewczyna kowboja, ale z klasą! podoba mi się sweter, dokładnie takiego mi potrzeba w szafie. :)
    Tobie w kapeluszu bardzo do twarzy, ja omijam szeroko wszelkie nakrycia głowy.:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne buty!
    Pozdrawiam, DaisyLine

    OdpowiedzUsuń