czwartek, 10 maja 2012

za kulisami

Chciałam wam dziś pokazać kulisy z Fashion Week w Łodzi, który miał miejsce od 20-22 kwietnia. Nie będę relacjonowała wam tego jak całe wydarzenie wyglądało, tego jak podobały mi się pokazy, ponieważ nie taki był mój cel wizyty na FW.
Na FW byłam jedną z garderobianych w grupie Kasi Sokołowskiej. Zgłosiłam chęć wzięcia udziału w wolontariacie, przeszłam dwa etapy rozmów kwalifikacyjnych i jestem ! 

Zaczęliśmy 19 kwietnia od przymiarek. Trwały od rana do wieczora. Przyjazd projektanta, rozpakowanie kolekcji, zebranie modelek i wybór strojów do odpowiedniej dziewczyny. Ciągłe zamiany, przebiórki i mamy gotowy zestaw. Każda z modelek zostaje oznaczona włącznie ze zrobieniem zdjęcia i może odpoczywać.
Natalia Jaroszewska
 Wiola Śpiechowicz
 Viola Wołczyńska
 TOMAOTOMO Tomasz Olejniczak
 Piotr Drzał (po lewej)
 Piotr Drzał

Łucja Wojtala
 A my układamy kolekcje w kolejności, pakujemy i zawozimy to raju. Miejsca pod kluczem, gdzie po 3 dniach można było zakopać się w kolekcjach na wybieg, do showroomów i w szpilkach wypożyczonych na pokaz.
 MMC Studio
Łucja Wojtala
 No ale wróćmy do rzeczywistości.
Podejrzewam, że najbardziej interesuje was moment przygotowań przed samym pokazem, uwierzcie mi, że do ostatniej minuty przed pokazem, sama nie wiedziałam jak to będzie wyglądało. 
Cisza przed burzą...

Tak wyglądała garderoba 30 min przed pokazem. Zaczyna się, modelki z gotowym makijażem i fryzurą przychodzą się przebrać i ustawiają się w kolejności jakiej idą na wybiegu. Kiedy były już gotowe, czekałyśmy tylko na dźwięk pióra piszącego po kartce, które trzeszczało w uszach jak stado mrówek biegnących po asfalcie. Spot reklamowy, który rozpoczynał każdy pokaz. I przybiegają modelki, jedna po drugiej szuka swojego stanowiska, w biegu ściąga z siebie co tylko może. Parę ruchów trzęsącymi się rękoma i wybiega spowrotem w kolejnej kreacji. Tak, taką adrenalinę czułam przy pierwszym pokazie, później było juz spokojniej. Zapraszam was do obejrzenia zdjęć, nie są w najlepszej jakości, ale chodziło o to aby cokolwiek w tłoku pracy uchwycić, proszę o wyrozumiałość :)

bajeczne Bizuu 









 Monika Błażusiak











Ps. zapomniałam o jednym z najlepszych zajęć, a mianowicie podklejaniu butów taśmą klejącą. 
Czy wiedziałyście o tym wcześniej? Że na pokaz często wypożycza się buty, podkleja i oddaje spowrotem do sklepu? Nawet jeden z projektantów przywiózł buty Aleksander McQueen i Giuseppe Zanotti!
Jak dobrze mieć rozmiar 36, bo dla modelek na pewno takiego nie wezmą. 

Zamieszczę jeszcze jeden post z FW ze zdjęciami mojego autorstwa robionymi Dianą F+. Mam nadzieje, że z tych które zrobiłam chociaż parę będzie zrozumiałych. 

Wszystkie zdjęcia tu zamieszczona są zrobione przez koleżanki z zespołu, Kasię Ptasik, Patrycje Sadowską i Aniomatronikę

Pozdrawiam !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz