niedziela, 13 maja 2012

mission- color

"Kto powiedział, że różowy jest mdły? Takiej stylizacji nie powstydziłaby się sama Madonna, a torby i butów Campbell- niejedna rockmenka!
Opis przy moim zdjęciu z ostatniego numeru Elle. 
Jak do tego doszło? 
Miła niespodzianka, bo szłam z Piotrem na spotkanie z Dorotą Wróblewską, które miało miejsce w Empiku. Fakt faktem byliśmy spóźnieni ok. pół godziny, ale twardo idziemy z nadzieją, że chociaż ją zobaczymy. Na Floriańskiej podbiega do nas chłopak, zanim coś powiedział, zaczęłam przypominać sobie wszystkie drogi wokół rynku. Spodziewałam się, że zapyta o drogę. A on pyta, czy może nam zrobić zdjęcie do książki. Dodaje jeszcze, że odprowadzał Dorotę Wróblewską na pociąg i ona sama zwróciła na mnie uwagę. Nie ukrywam, że bardzo mnie to ucieszyło. 
A ten chłopak to Szymon Brzóska, fotograf, zapraszam na jego strone tutaj.



A poniżej parę zdjęć, które zrobił Piotr 





Pics by kiewicz.pl

I'm wearing: 
jacket- stradivarius
waistcoat- bershka
pants- bershka
bag- h&m 
sunglasses- ray-ban
Campbell shoes with pink ribbon

1 komentarz: