piątek, 25 stycznia 2013

Krakowskie metamorfozy

Dzisiaj chciałam wam pokazać Krakowskie Metamorfozy z mojej strony. Mam nadzieję, że dokładnie pamiętacie to wydarzenie z zapowiedzi na FB. Na wstępie pragnę was poinformować, że szykuję się już kolejna edycja. Tym razem będą przeprowadzane castingi, dlatego nie zwlekajcie i dodajcie profil Metamorfoz do ulubionych, abyście byli na bieżąco!
Metamorfozy odbyły się w Konfederackiej 4, świetne miejsce na spotkanie czy sesje zdjęciową. 
Naszym fryzjerem był przystojny Pan Maciej, ze Świątyni Włosa. Przyznajcie się, która by nie chciała oddać swoich włosów w jego ręce?  
O makijaż zadbał gabinet kosmetyczny Biotiq. Ja oddałam się pod pędzle Moniki, dziewczyna nie dość, że utalentowana to piękna. 
Ostatnim etapem zmian była stylizacja. Zajęły się tym pełne energii dziewczyny z KOKO Design na Starowiślnej.  Jest to bardzo wyjątkowe miejsce, możecie tam znaleźć nie tylko perełki z drugiej ręki, ale ogromny wybór biżuterii ręcznie robionej, od retro po boho. Akcesoria z Afryki i innych miejsc. Są to rzeczy unikatowe, rzeczy z duszą. 
Parę osób jak zobaczyło moje zdjęcia po metamorfozie, zdecydowanie nie mogli mnie poznać. Inna fryzura, inny makijaż, inny styl. Byłam całkiem w nowym wydaniu. 
Szczerze popieram takie inicjatywy, dlatego zachęcam was do wysyłania zgłoszeń. Gwarantuje wam świetną zabawę i możliwość poznania ciekawych ludzi. 

Ps: nie zapomnijcie polubić stron na fb, bo szykują się konkursy !

Dagmara (link do bloga)
Ola (link do bloga)
Maciej (link do fp)












Z chęcią zrobię posta z kolejną dawką zdjęć, także stay tuned!


Ha! I moje ulubione ! Mam minę jak ten pan z tyłu na zdjęciu :P



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz