sobota, 1 lutego 2014

Nubee is here !

Czas na kolejny post z serii "promuję polską modę"!

Dzisiaj długo wyczekiwana marka Nubee i płaszcz, obok którego nikt nie przechodzi obojętnie!
Pamiętam ostatnią edycje FPFWP w Łodzi. W każdej wolnej chwili przelatywałam przez Showroom z nadzieją, że znajdę ekstra okrycie. Przy jednym ze stoisk mierzę płaszcz, czarny, z luźnym przodem typu "waterfall". Projektantka pokazuje mi na różne sposoby, jak poradzić sobie z wiązaniem, że płaszcz w każdym wygląda inaczej, itp. Obserwując ją wkońcu pytam, czy płaszcz, który ma na sobie jest też jej projektu, bo strasznie mi się podoba. Dowiedziałam się tylko, że to na specjalne zamówienie dla niej... hmm ...
Poszłam dalej.

Pewnie się tego nie spodziewacie, ale pięć stoisk dalej widzę na wieszaku podobną tkaninę, podobny wzór i pełno ludzi! Ten sam płaszcz, w różnych kolorach i fakturach, istne szaleństwo. 
Pierwsze co postawiłam na ten pikowany- chyba jedyny trend, któremu nie jestem w stanie się oprzeć w jego gorącej fazie "in". 
Kolejną rzeczą były płaszcze żakardowe, krój ten sam, ale tkanina zmieniała całkiem jego odbiór. Czarny, który mam na sobie jest surowy, prosty, natomiast ubierając żakard, masz ochote na wystrzałową kiecke i jeszcze więcej złota ;)
A że balansuje pomiędzy dwoma stylami, to do mnie te dwie wersje płaszcza pasują idealnie.
Kolejnym moim faworytem był ciepły, czarny korzuch. Ale tak jak szybko go zobaczyłam, tak też szybko zniknął. Pewnie dzisiaj nieźle kogoś grzeje. 
Jedyny mankament to brak podszewki. Już nawet nie chodzi o wygodę, ale estetykę. Wnętrze płaszcza nie jest tak efektowne, jak strona właściwa. 

Nie chce przesadzać, ale stoisko Nubee było najczęściej odwiedzanym na FW. Przynajmniej w momencie, kiedy szukałam swojego płaszcza. Z krótkiej rozmowy przy zakupie udało mi się dowiedzieć, że projektantki pochodzą i stacjonują w Łodzi. Tam też można je znaleźć, na Piotrkowskiej 112 i oczywiście w sklepie internetowym TU


Jak piszą o sobie?
Nubee to moda Polska z centrum innej perspektywy.
Tworzona z potrzeby piękna, wygody i krytyki do samej siebie.
Traktowana z dystansem pasuje każdemu, poprawiając komfort życia.
Po przez jakość i krótkie serie może stać się najlepszym przyjacielem dla najbardziej wymagających. Znakiem rozpoznawczym autorskiej marki jest oversize.
Bardzo kobiece projekty maja swoje wyjątkowe nazwy: ciałozakrywaczeoraz szyjootulacze, które w dosłowny sposób oddają cechy ubrań Nubee.
Kropką nad i są chwytacze czyli metka brandu - jedyna w swoim rodzaju, która
pozwala, w sposób kreatywny, dopiąć ciuch na ostatni guzik.

Lubię ludzi z dystansem i lubię ubrania z dystansem. Dlatego się odnaleźliśmy :)

Kolejny plus? Serie płaszczy i innych elementów odzieży są w ograniczonych ilościach, także "Stay unique and wear Nubee" 

Zapraszam do zapoznania się z kolekcją, szczególnie, że trwają jeszcze promocje, a jak już wiecie liczba projektów jest ograniczona !














4 komentarze:

  1. Kurczę szkoda,że takiego jak Ty masz już nie ma w ofercie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ! Ale zachęcam do czekania na nowości :)

      Usuń
  2. wyglądasz przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten płaszcz Nubee jest najlepszy!

    OdpowiedzUsuń